اگر ملکی را خریداری نموده اید که به اصطلاح روی آن وام است و پذیرفته اید که وام آنرا پرداخت کنید
با وجود اینکه سند ملک در رهن بانک است ، می توانید از فروشنده بخواهید تا با همین وضع، رسما ملک را با سند رسمی به شما منتقل نماید.
اگر سند رسمی، بنام فروشنده باقی بماند و شما صرفا وکالت فروش بگیرید، چون تمام سازمانها و ارگان های دولتی کسی را که پلاک ثبتی به نام او هست را بعنوان مالک می شناسند، احتمال دارد طلبکار فروشنده، ( مثلا همسر فروشنده بابت مهریه اش ) از طریق اجرای ثبت اقدام به توقیف ملک شما را نماید، در اینصورت شما چاره ای جز مراجعه به دادگاه به عنوان معترض ثالث و اثبات مالکیت خود نخواهید داشت که کار دشواری است .



نظرات کاربران (0)