اصولا مالک طبقه همکف نیز مکلف به پرداخت هزینه ی نگهداری و تعمیر آسانسور می باشد .
— بر اساس بند « ب » ماده ۴ آیین نامه ی قانون تملک آپارتمانها ، آسانسور از قسمت های مشترک ساختمان محسوب می شود
— ماده ۴ قانون تملک آپارتمانها ، در مورد هزینه های مشترک بیان میدارد ؛ اگر توافقی بین مالکین یا استفاده کنندگان حاصل نشود ، نظر اکثر مالکین ملاک عمل قرار میگیرد
— بنابراین ، مالک طبقه همکف ، نمی تواند با این ادعا که عملا از آسانسور استفاده نمی کند ، هزینه تعمیر و نگهداری آن را به نسبت سهم خود پرداخت نکند .



نظرات کاربران (0)